جراحی لیفت آندوسکوپیک گونه

لیفت آندوسکوپیک گونه : وقتی در پروسه پیری قرار می گیرید ؛ عواملی از قبیل اثرات جاذبه زمین ، انقباضات مکرر عضله و سبک زندگی موجب می شوند که پوست ، خاصیت الاستسیته و یکنواختی خود را از دست داده و در نتیجه ، چربی و عضله در ناحیه میانی صورت ؛ یعنی ناحیه گونه ، زیر پلک ، بخش های مجاور بینی و ناحیه اتصال خطوط بینی به دهان ؛ به سمت پایین حرکت کنند ؛ که این اتفاق ، سبب بروز افتادگی در پلک پایین و گونه ها می شود.

جراحی لیفت گونه یا میانه صورت ؛ می تواند گونه های افتاده را لیفت کرده ، شیارهای بینی را صاف و گوشه های لب را بالا بکشد.

لازم به ذکر است که لیفت گونه ؛ می تواند به تنهایی یا همراه با جراحی های زیبایی دیگری اعم از لیفت آندوسکوپی ابرو ، جراحی پلک یا جراحی لیفت کامل صورت انجام پذیرد.

توجه داشته باشید که جراحی لیفت گونه ؛ هم می تواند به روش سنتی و با ایجاد برش های جراحی و هم می تواند به روش آندوسکوپیک انجام گیرد.

در مقاله پیش رو به صورت مختصر ، بررسی جراحی لیفت آندوسکوپیک گونه پرداخته ایم.

در ویدئوی زیر ، جراحی لیفت آندوسکوپی گونه ، توسط دکتر کامران اسعدی بهترین جراح پلاستیک تهران را ملاحظه می فرمایید.

فرآیند جراحی آندوسکوپیک گونه به چه نحو است ؟

به طور کلی این جراحی ؛ افتادگی گونه ها ، افتادگی پلک ها ، ناحیه اطراف بینی و گوشه های دهان را هدف می گیرد.

در جراحی گونه به روش آندوسکوپیک ، برشی در خط رویش مو در قسمت پیشانی و برشی در داخل دهان زده می شود و به کمک دوربین آندوسکوپ یک ورودی ایجاد شده و تمام فرآیند جراحی در زیر پوست انجام می گیرد ؛ سپس توده چربی گونه به سمت بالا و روی استخوان گونه جا به جا می شود.

ليفت آندوسکوپيک گونه در واقع ، با تکنیک بسته انجام می شود و تصاویر گرفته شده از بافت های زیر پوست ، از طریق دوربین آندوسکوپ به صفحه مانیتور فرستاده می شود.

لازم به ذکر است که لیفت گونه به روش آندوسکوپی ، نسبت به روش جراحی سنتی ؛ ریکاوری یا به عبارتی دوران نقاهت کوتاه تر و سریع تری دارد.

مزیت این تکنیک ؛ ایجاد برش مختصر ، خراش کم ، عدم نیاز به تراشیدن مو ، خونریزی و بی حسی جزئی می باشد.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت آندوسکوپیک گونه

بعد از جراحی لیفت گونه به روش آندوسکوپیک باید مراقبت های ذیل را مورد توجه قرار دهید :

  • پس از لیفت آندوسکوپیک گونه ، پانسمانی به منظور جلوگیری از تشدید تورم در ناحیه میانی صورت بر روی موضع جراحی شده قرار داده می شود ؛ لازم به ذکر است که این پانسمان ، یک هفته بعد از جراحی برداشته می شود.
  • طی دوران نقاهت جراحی لیفت آندوسکوپیک گونه ، افراد باید از انجام کارهای خسته کننده و تنش زا خودداری کنند.
  • سه هفته بعد از جراحی لیفت گونه به روش آندوسکوپی ، نتیجه جراحی تا حدودی نمایان شده و شاهد آن خواهید بود که چهره تان شاداب تر شده است.
  • این جراحی در واقع ، نوعی تکنیک مداخله ای است که طی آن ؛ پوست گونه و خطوط اطراف چشم که در پی خنده ایجاد می شوند ؛ کشیده شده و در نتیجه چهره جوان تر می گردد.
  • بعد از جراحی لیفت آندوسکوپیک گونه ، تنها درد و ناراحتی مختصری بروز خواهد کرد که با مصرف داروهای تجویز شده می توان آن را کنترل کرد.
  • لازم به ذکر است که پس از لیفت آندوسکوپی گونه ها ، ممکن است تا چند روز در حین جویدن غذا احساس ناراحتی جزئی داشته باشید ؛ این اتفاق ، امری بدیهی است و به تدریج برطرف می شود.
  • پس از لیفت آندوسکوپیک گونه ها ، برای کمک به تسریع کاهش تورم ناشی از عمل ؛ حتما سر خود را بالا نگه داشته و از خم کردن سر بپرهیزید ؛ لازم به ذکر است که تورم و کبودی این عمل  جراحی ، بین 10 تا 14 روز بعد از عمل ، فروکش می کند.

هزینه جراحی لیفت آندوسکوپیک گونه چقدر است ؟

لیفت آندوسکوپیک گونه ، نوعی جراحی پلاستیک زیبایی به شمار می رود و هزینه آن با توجه به عوامل مختلفی معین می گردد ؛ در نتیجه عزیزانی که قصد انجام این جراحی را دارند برای اطلاع از قیمت آن باید حضورا به جراح پلاستیک مراجعه کنند.

نوشته های تازه

جراح بینی تهران

جراحی بینی ؛ از جمله جراحی های پیچیده به شمار می رود که تاثیر قابل…

1 هفته قبل

لیپوساکشن گردن

عمل لیپوساکشن گردن عمل لیپوساکشن گردن به منظور برداشتن چربی اضافی از گردن انجام می…

2 هفته قبل

تزریق فیلر

به طور طبیعی همه افراد با افزایش سن ، با علائم و نشانه های کهولت…

3 هفته قبل

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی ، یکی از مدل های جراحی زیبایی بینی است که به کوچک…

4 هفته قبل

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی گوشتی یکی از انواع اعمال جراحی بینی بوده که برای رفع عیوب مربوط…

1 ماه قبل

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی استخوانی اصطلاحی است که برای رفع ایرادات بینی از نوع استخوانی ( غضروفی…

1 ماه قبل